שאלות נפוצות
הזמנות
האם אני יכול לדבר עם מישהו?
האם אני יכול לדבר עם מישהו?
אנחנו רוצים לדבר איתך גם!
צרו איתנו קשר בכל שאלה, חששות או משוב כללי. אנו נדאג לחזור אליכם תוך 24 שעות. עם זאת, שימו לב כי פניות שיישלחו בסוף יום חמישי או יום שישי יקבלו תשובה ביום ראשון לאחר מכן.
איך אני משנה משהו בהזמנה שלי?
איך אני משנה משהו בהזמנה שלי?
אנו מבינים ששינויים עשויים לקרות תוך כדי התחשבות בדרישות הרפואיות שלכם. אנא צרו איתנו קשר בהקדם האפשרי כדי שנוכל להספיק ליישם אותם לפני משלוח החבילה שלכם.
לאילו מותגים המוצרים שלכם תואמים?
לאילו מותגים המוצרים שלכם תואמים?
המוצרים שלנו תואמים לרוב המותגים הגדולים, כגון:
Implanet® Zimmer® MIS® Straumann® Nobel Biocare® AB Dental® Alpha Bio® Adin® Bio Horizons® Implant Direct® ועוד!
אילו מסמכים אתם מספקים עם ההזמנה שלי?
אילו מסמכים אתם מספקים עם ההזמנה שלי?
המסמכים הבאים יישלחו אליכם לכתובת המייל וגם יישלחו יחד עם החבילה שלכם:
- חשבונית
- תעודת משלוח
- COC (על פי בקשה)
לכל בקשה נוספת למסמך נוסף אנא עדכנו אותנו ונעביר אליכם בהקדם!
משלוח
איך מתבצע המשלוח שלכם?
איך מתבצע המשלוח שלכם?
משלוח אקספרס חינם בהזמנות מעל 500 שקל
יום אחד לאחר סיום הכנת ההזמנה.
הזמנות נכנסות לעבודה תוך יום עסקים אחד מרגע קבלת התשלום, ייתכנו עיכובים עקב הזמנות גדולות עם מידות ייחודיות במידת הצורך.
כל ההזמנות נשלחות עם תעודת משלוח.
קישור למעקב אחר החבילה יישלח אליכם למייל ברגע שההזמנה שלכם תישלח מאיתנו.
מסים ועלויות שילוח אחרות (אם יש) הם באחריותו הבלעדית של הלקוח.
החבילה שלי עדיין לא הגיעה. מה עושים?
החבילה שלי עדיין לא הגיעה. מה עושים?
עיכובים באספקה עשויים להתרחש מסיבות רבות, ייתכן שהדבר נובע מתנאי מזג אוויר קשים או בעיות טכניות בטיפול בחבילה ולפעמים גם ייצור מוצרים שהזמנתם הדורש זמן נוסף עד למשלוח בפועל.
במידה והחבילה שלכם נשלחה, אנא השתמשו בקוד המעקב שקיבלתם עם ההזמנה שלכם במייל כדי לבדוק את סטטוס החבילה שלכם.
הצוות שלנו במעקב שוטף על כל החבילות של הלקוחות שלנו, אז אם קרה משהו שאין ביכולתנו להיות מודעים אליו אנא עדכנו אותנו בהקדם כדי שנוכל לטפל בנושא.
תשלומים והחזרות
האם זה בטוח לשלם עם פרטי האשראי?
האם זה בטוח לשלם עם פרטי האשראי?
אנו משתמשים במערכות התשלומים הרשמיות כדי לתמוך באבטחת הפרטים האישיים שלכם, ונעשה הכל כדי לוודא שהחוויה שלכם באתר שלנו בטוחה ומאובטחת!
באילו אמצעי תשלום אתה משתמש?
באילו אמצעי תשלום אתה משתמש?
כל כרטיסי האשראי ופיי פאל.
האם אפשר לקבל הנחה?
האם אפשר לקבל הנחה?
כמובן!
הירשמו לניוזלטר שלנו
אנו מעריכים את כל הלקוחות שלנו וכמחווה אנו שולחים מבצעים מיוחדים ללקוחות שנרשמו לניוזלטר שלנו, אז אנו מזמינים אתכם לעשות זאת!
מחירון מותאם
אנו עובדים בקבלנות משנה, ייצור מותאם אישית לפי כמות, ולקוחות קבועים עם רכישה מינימלית חודשית.
אם אתם רוצה להצטרף, פשוט פנה אלינו ישירות ונשמח לסייע!
האם אוכל לקבל החזר כספי?
האם אוכל לקבל החזר כספי?
החזרות מתקבלות תוך 60 יום מהמסירה.
החזרות מתקבלות אם המוצר במצב סביר. כל המוצרים מיועדים לשימוש דנטלי מקצועי.
שביעות הרצון שלכם נמצאת בעדיפות עליונה אצלנו! מקרים חריגים ייבדקו כל מקרה לגופו.
אנא צרו איתנו קשר לקבלת מידע נוסף ואנו נסייע לכם בכל בעיה כדי לתת את מלוא שביעות הרצון מהרכישה שלכם.